bonsoir mes amis !

Godkväll mina vänner! Ska snart gå och lägga mig med en kopp te och en mindre god bok. Syster i jeans två, på engelska. Var den enda jag hittade i bibblan.. Nu har jag pluggat lite svenska och ska läsa igenom franskan igen eftersom jag har prov i morgon! Skulle haft det i torsdags men då var jag sjuk :( Men vi höres i morgon när jag kommer hem från skolan! ;)

satt och räknade efter lite på hur många dagar det är kvar till lite roliga saker som händer i år!

* 15 dagar kvar till hemsdal
*60 dagar kvar till berlin med klassen
*65 dagar kvar till vårkonserten
*68 dagar kvar till skolbalen
*73 dagar kvar till skolavslutningen
*91 dagar kvar tills jag blir 16!
*131 dagar kvar till frankrike med mamma

Helgdagar och lediga dagar inräknade
Längtar massor hihihi







Kommentarer
Postat av: Robert Cayden

Vad kul att du är med och tävlar i min Dagens Blogg tävling! Vinnaren dras imorgon eftermiddag så håll utkik då! :)



Lycka till!

2011-04-04 @ 00:46:24
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0