hejdäääär

Precis duschat, har ju tävlat idag! Och nu ska jag städa rummet!

Tävlingen gick tekniskt sett sjukt dåligt. Sitana var stark och vägrade massor. Men att hon vägra var mitt fel, tog för mycket förhållingar precis innan hindret.. 
så jag blev utesluten i både klasserna men eftersom det var clear round och vi hade snälla Ann-hild staiger eller vad hon nu heter som domare så fick jag hoppa hela banan ändå och ah det gick ju bra för att gå dåligt. Vi kom över alla hinder till slut iaf.

Men det går nog bättre på bohuscupen :)
Och nu ska jag städa 

C ya



ps. mamma filmade men det är väldigt liten chans att det komemr upp på bloggen och hon filmade bara 80 cm ;)

Kommentarer
Postat av: Jessie

men vi kommer att spöa skiten ur alla i bohuscupen, haha xD

2011-04-10 @ 16:31:49
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0