no blogging yesterday :(

Och förlåt för det! Jag hade liksom inte tid :(
Tränande ju för Ulrika först för att sen kasta mig i duschen och käka för jag skulle till Johanna!
Så har inte haft tillång till en dator förens nu :)
Men idag ska jag packa till fjällen, packa till tävlingen + fixa alla grejor typ putsa stövlar, sadel m.m. Sen ska jag dra upp till stallet och fixa hästen och släppa henne i manegen! :)

Och min dator är trasig, kan inte koppla in högtalarna för min syster råkade förstöra hålet man sätter in sladden i :( :( SÅ jag får lyssna på jättedåligt datorljud nu :(:(

Men det gör inte så mycket, drulleförsäkringen täcker antagligen det!

Och dessutom stog det en liten goodiebag på mitt rum när jag kom hem, för min garnne hade varit och klippt sig och då hade hon fått en sån för frisören (eller ah det är inte bara frisör utan det är hudvård och sånt där med) ah dom hade iaf jubileum och då fick jag massa grejer av min granne då, blev jätte glad!


men vi höres väl sen! :)



sakerna ut goodiebagen ;d




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0