smaken av grus..

Goder afton! Sitter här med engelska och svenska x2! Har tagit en dusch och sitter med en kopp te, som vanligt!
Idag på ridningen gick det sjukt kasst, Jag var otaggad, häster låg i undertempo innan hindrena och drog och bocka efter. Trött som fan var jag också! Detta gjorde mig okoncentrerad och det slutade med att jag tog en förhållning för mycket innan hindrena och jag ramlade av, två gånger efter varandra! Usch och fy på mig.. 
Men ah, så farligt var det inte. Bara att gilla läget och försöka igen nästa gång!

Men nu måste jag fortsätta plugga och sen sova. Måste få min sööömn :D

godnattis!




Kommentarer
Postat av: Hanna

BECCCAAA!!! SKA DU MED HIIT???!!! :D:D:D:D:D:D:D

2011-04-06 @ 22:05:44
URL: http://hannnapannnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0