tjena mittbena!

Precis kommit hem från skolan och en liten tur på stan med mina fina vänner Johanna, Hanna och Ronja! Riktigt goa töser det! :D
Idag har det inte hänt mycket, har gjort franskaprovet och det gick nog rätt bra tror jag! :)
Ah och sen var det ju stan då, riktigt mysigt var det i vårsolen! :D
Men nu ska jag plugga svenska, engelska och so! Även matte :) I svenskan ska jag börja läsa Dracula, orginalet på ca 500 sidor. Ser faktiskt fram emot det eftersom jag och hanna har slagit vad om vem som läser ut den först! Förloraren bjuder på chikladboll från uppehållsrummet ;P

Men måste plugga nu, har ju en del att göra! C ya


mittbena för ovanlighetens skull.. och det ser ut som jag har löshår med det har jag inte. håret ligger bara cp längst ner....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0