vilken färg har själen?

Hejhopp där borta! Sitter och har precis skrivit på svenskan, och det går rakt åt h******! Har pluggat asiens länder oxå! De sitter helt okej nu men städerna vill verkligen inte fasta på mitt huvud! 
I morgon är det ju som sagt ridning och så ska vi hämta nya bilen, gott som attans! Har varit jobbigt med bara en bil och ingen moppe :( Men som tur är ska pappa fixa kinesen i helgen om det är fint väder! 
Jag avslutar min kväll med att lyssna på goa Kent och läsa Dracula, som jag bara läst 50 sidor på av 500! Vi höres i morgon! Ska kolla om mamma orkar filma på ridningen!

C ya



hyosung rally eller något, kan inte uttala namnet på den haha. Och jag vet att avgasröret är lite rostigt ;)
Inte den finaste men den tar mig i alla fall frammåt och har den färgen jag vill ha! :D


Kommentarer
Postat av: Robert Cayden

Missa inte chansen att bli Dagens Blogg i min blogg om du vill vara med på den så är det bara att gå in på länken här nere och kommentera att du är med! :) Lottar ut TVÅ vinnare imorgon så dubbelchans! :)



http://caydens.blogg.se/2011/april/blog-of-the-day-4.html

2011-04-05 @ 22:45:20
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0