..

Haha jag orkarde inte komma på någon rubrik. Den här dagen har bara varit jobbig och jag har varit trötter så efter skolan drog jag hem och sov i stället för att dra till Ku. Så jag har faktiskt fixat mitt träns putsat och tvättat det typ :)
Och nu ska jag anmäla mig till Träningstävligen på Tfrk den 20 mars om det går än. Jag ska bara hoppa 60 och 70 men det är för att det är både min och Sitanas första tävling på någon annan klubb! :D
Ah nu ska jag väl typ bara ta det lugnt resten av kvällen och typ käka mig tjock på chips och sån skit. Mumsigt värre.
Jag ska fixa och rensa lite bland mina bilder oxå. borde typ göra olika mappar för natur och sånt men det orkar jag verkligen inte :O
Ni får ha det gött ! C ya babes ;p



wohooo, jag har inskaffat mig några nya bilder...
här är en goding på en måååååås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0