:(

Idag åkte mandis hem och det  var tråkigt som fasen :( Men jag fick iaf mat på mona-lisas ist för köttbullat o skolan :D den vare dte bara gympa och franska och det gick väl bra! :) Sen följde jag ju med Malin som ni säkert redan läst ;) Och nu så har jag precis duschat och fixat klart mitt gymnaseival! :D :thumbup: ska äta en blir det massor med pluss. hörs senare eller imrn,

1.
Sökt program: ESEST, Estetiska programmet, estetik och media - Reklam och Webb
Önskemål om inriktning:
Ort/Utb. anordnare: Plusgymnasiet
Önskemål om skola: Plusgymnasiet, Uddevalla
Val
2.
Sökt program: TE, Teknikprogrammet
Önskemål om inriktning:
Ort/Utb. anordnare: Uddevalla
Önskemål om skola: Uddevalla gymnasieskola, Uddevalla
Val
3.
Sökt program: ESDAN, Estetiska programmet, dans
Önskemål om inriktning:
Ort/Utb. anordnare: Uddevalla
Önskemål om skola: Uddevalla gymnasieskola, Uddevalla
Val
4.
Sökt program: SA-AKA, AKADEMI, Samhällsvet.progr inr. Medier, info o komm. o Samhäll
Önskemål om inriktning:
Ort/Utb. anordnare: Uddevalla
Önskemål om skola: Uddevalla gymnasieskola, Uddevalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0