göteborg horse show !

Kom hem från gbg hs för en stund sedan, eller ah ganska längesen men har inte orkar sätta på datorn :) Fick lite små saker inköpta och jag har fanimej pengar kvar så i morrn blir det nog torp!

Hahah mamma skulle ju kört oss till göteborg idag men hon kom inte ens upp för uppfarten så vi fick glida ner till tåget för det var så sjukt halt! Jag och Amanda ramla två gånger var och Malin ramla bara en, duktig chey . Och när vi väl var vid tåget missade vi det så vi fick ta ett som gick en timma senare men det var ju lite tur det för vi träffade christoffer angelin när vi väntade på spårvagnen, det var längesen jag träffade honom! Ah bilder och så får ni snart det lovar jag! C ya later

jo just det, det jag köpte idag var:



*glansspray 1liter börjes 65kr 

* nummerlapp till tävling granngården tror jag 10 kr

* en svamp haha samma pris och ställe som oven

* hästgodis!

 

tror det var det faktiskt, måste hitta en tröja att tävla i men jag och mamma ska åka till fru mobergs och kolla där snart :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0