hahahahohoohihihihiheheheuhuhyhyhyhåhååhöhöhähääh

Mycket blandande känslor nu asså. Hahah ah men jag vätar på Malin som kommer om typ en kvart eller något. Å då ska vi ner å köpa typ godis å mat eller något. beror på om tönten har käkat eller inte. Men vi höres senare :D
sitter i mjukisbyxor och världens skönaste i (L) london tröja (köpt i hastings ahhaha) mår riktigt super för att vara på dåligt humör!


jag å sitana som jag antagligen ska tävla på i bohuscupen, ni får hålla tummarna med mig att hon blir ponny på tisdag!

jag diggar min sits här asså. men jag å "tant anna" som jag å malin kallar henne på denna bilden med då. Mamma kallar henne "den där dumma lilla ponnyn" och ah hon har ju anledningar till varför hon har så fina smeknamn! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0