i'm coming home again

eller ah okej jag är  faktiskt redan hemma efter en mycket trevlig dag i skolan och i stallet.
Skolan var väl helt okej idag, varken tråkig eller rolig. Hade matteprov bara och det gick väl sådär. Det var ganska svårt faktiskt. Och i bilden bblev jag klar med mitt leraniskte och det blev väl helt okej. Sen åkte jag och Malin hem till mig och slappa framför TVn, vi skulle ju faktiskt fixat klart designen och svarat på alla frågor idag men vi orkade faktiskt inte, förlåt för det men jag somnade faktiskt när vi kom hem..
Men på ridningen idag gick det så fruktansvärt sjukt bra! Är så himla nöjd och glad! "Min" lilla ponny är faktiskt bäst ibland <3
Och nu ska jag duscha och sen blir det att dricka mumsigt te som jag alltid gör på kvällen! ni får ha det gött. C ya later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0