jag känner mig mycket duktig!

Idag har varit en ganska lugn och skön dag faktiskt, förutom att någon hade glömt att ge oss sex frågor på nationella provet så vi hade typ bara 2/3!! Ah men vi fick ju det som saknades till slut...
Efter det så hade vi 9138742 timmars lång lunsch och sen no med vikarie, altså gjorde vi inget på den lektionen. Sen vare bara 2 letktioner till och de gick as fort! Iaf  So:n, slöjden var ganska seg men jag, malin och sissa satt och gjorde rytmer i "metallrummet" och det var ju trevligt. Sen drog jag å malin till torp och hade det trevligt en stund och nu sitter jag vid min dator och har precis skickat in två jobbansöningar till Laxbutiken och Mcdonalds! Gött som faan
I morgon ska jag, frida och malin skugga Reklam och Webb på plusgymnasiet och det ska bli mycket kul. Sen blire det KU en snabbis för att senare dra till stallet. Underbaart! men c ya later babes
jag och världens mysigaste hund, har bara glömt vad den heter (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0