MALIIN

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are

asså det här är ganska konstigt, för jag har varit med Malin hela dagen i skolan idag och nu sitter jag och saknar henne som faan!? Tur att vi träffas om typ 45 minuter då. Skulle nog inte klara mig annars. Så nu skriver jag ett litet inlägg om hur fruktansvört underbar min bästa vän är. Och det skulle inte förvåna mig om folk blev avundsjuka på mig för att jag har henne ;) Hahah nä men ni fattar, hon är bäst liksom. De som inte träffat henne har verkligen missat något!

Malin och jag har känt varandra i tre år, men det känns som hela livet. När hon började i min klass så klickade det direkt. Jag överdriver inte när jag säger att vi blev bästa vänner första dagen i skolan och har varit den sen dess. Malin är en glad tjej som tänker mer på andra än på sig själv. Så fort jag mår lite dåligt så finns hon där som min skyddsängel hur jobbig jag än är. Och hon blir nästan aldrig sur tillbaka. Vi har samma intressen och det gör ju att det är så lätt att umgås och hitta på saker tillsammans eftersom båda rider, fotar och älskar att shoppa! Perfekt eller vad? Och om det inte hade varit så att jag var tvungen att dra nu så hade jag skrivet ett 1000000 sidors inlägg med bara bra saker om Malin, men nu hinner jag ju inte det. Men jag måste bara säga att jag älskar henne mest i världen och just nu skulle jag aldrig klara mig utan henne. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0