There is a "lie" in believe, "over" in lover, "end" in friend, and an "if" in life. And after Monday and Tuesday even the calendar says W.T.F.

SHAAAA, har precis kommit hem från skolan. Riktigt jävla seg dag idag faktiskt. :( Det var en ful kärring på typ 55+ som skulle prata om tandhälsa där men det enda hon prata om va att man inte skulle börja eller droga röka och hon visste hur svårt det var att sluta för hon själv var en "nickobitch" som hade "rökat" hela sitt liv. Ah det sög iaf. Men nu ska jag nog bara ta det lugnt och så för jag är mega trött och har en sjukt jobbig huvudvärk + att jag när som helst kommer få världens mensvärk. Bläääää på det! Jo men vi höres nog senare ;)


jag diggar rubriken asså, så sjukt sann!
en bild på malins fluffiga katt, kan ni se mig i bakgrunden eller? inte så svårt men ah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0