trött, tröttare, becca

God Morgon bloggen får ag nog faktiskt säga idag! Vaknade precis ur en 10 minuters-nap. Han knappt somna innan pappa kommer hem och väcker mig med att trycka en kaxchoklad i skallen på mig. Söt pappa jag ha va? :D
Idag har iaf skolan varit skiiiiiiitseg! :( Skulle tydligen haft matteprov idag också men jag, malin och viktoria lyckades flytta fram det till i morgon för vi måste plugga mer hahahha. :P Men nu ska jag som sagt plugga då och så ska jag be mamma ringa Ljungskile ridklubb för att se om Sitana blev ponny elller inte, dom svara inte förut liksom.. Men ni får ha det gött så hörs vi senare ;)
nu svarade dom och kan ni gissa vad hon blev? PONNY!!!!!!!!!!!!! shiiit va glad va jag är!!!!!! :D:D:D:D:D

bohuscupen here i come! och trollhättan den 20 mars antagligen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0