yaah

Sitter nu och fick precis ett Mail från Nordic SUgar Betfor, haha what säger jag bara? ska ta och läsa det snart..
igår fixade jag inlogging till tdb till mig (tävlingsdatabasen) och i helgen ska jag och mamma fixa licens. Jag måste fixa in Sitana oxå men då måste jag ha något konstigt nummer som jag inte har, får be min tränare om hjälp. Och så ska jag ju på träningstävligen den 20 mars på trollhättans fältrittklubb, någon mer som ska dit? Ah men nu ska jag chilla lite till och så.
Kom på att jag och mamma måste last träna tanten också, vi ska ju köra en minibuss som de går in från sidan på och vi vet inte om hon kan det och hur kul är det att atå på tävlingsdagen och inte få en odjuret i transporten? Men som tur är så är den ganska ljus och öppen och det lockar ju lite mer än en trång mörk gång. Ahd et va väl det jag hade på hjärtat nu då. C ya later babes
;p

Ps, jag kan ju meddela att jag också glömde min fysikbok... Bläää på det. !

Och vilka ska till Göteborg Horse Show på Lördag fm? Jag Malin och våran kompis Amanda ska dit då ;)



malin har fotat!


Min lilla fluffis, önskar verkligen att du var min på riktigt och inte ridskoleponny. Hoppas du kommer till någon som tycker om dig lika mycket som jag när du är såld..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0