asså seriöst! Jag hatar de!

Hejj, jag är just nu hemma för att jag är sjuk -.- När jag gick upp imorse så hade jag ont i huvet och va extremt trött. Tog en ipren och gick å la mig. Sen sov jag till typ ett. Så klockan 13.45 ringde jag becca för att kolla ifall jag hade missat något, så hade jag precis ätit frukost och hon hade slutat skolan. Som tur va så missade jag inget. Gött! Men tråkigt nog så kommer jag nog inte rida ikväll. Men vi ska ändå bara ha dressyr idag. Det är inte det roligaste tycker jag, men jag tycker verkligen inte det är tråkigt heller. Är grymt sugen på att rida. Men men. Får väl se till att rida Tess i helgen eller något istället.

Jaffa som jag har på lektioner<3 (becca har fotat)

becca och Sitana som becca har på lektion (jag har fotat)

tess min sköthäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0