baaaaaaaajs

Fyfaan nu är min dator på riktigt seghumöör! Försöker pilla lite i ps men det går typ inte :s Men ah jag får väl göra ngt annat "roligt" som typ rensa datorn eller ngt så kanske den blir snabb? Jag längtar iaf som faan tills mamma och pappa skaffar en extern hårddisk så jag slipper ha mina 7000 bilder på min fkn laptop! ah nu ska jag mysa lite med CHilla iaf och jaa, vi får väl oxå hoppas att Malin orkar vara med mig imrn för jag vill verkligen ut och fota :((((((
Men c ya later friend






Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

okej kul, nej jg vet inte. :P

söt bild, va är de för djur? :o :)

2011-01-29 @ 22:40:15
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0