goood moorniiiiing sunshine!

Sitter just nyduschad och fräsch och det är feedt sköönt!
Igår hann jag inte sitta vad datorn för jag hade fullt upp hela jävla dagen!
Det började med att jag drog mig upp ur sängen och ah gjorde allt man gör och drog till skolan såklart. Efter skolan stack jag och Johanna till stan och käka innan vi träffade Saga så att hon och jag kunde gå till bibblan och plugga franska och det gick sjukt bra faktiskt! Sen drog vi till Ku och det var konfirmandläsning. Senare på kvällen så stack Philip och Pär och hyrde Silent hill och ah har ju sett den ett antal gånger nu men den är fortfarande lika läskig ... Och så kollade vi typ halva den och så kom mamma och hämta mig typ vid 11.
Men idag så ska jag städa bort julen (hahah jag har inte gjort det än), dra till torp med syster och sen vet jag faktiskt inte. Får väl se om det händer något kul. Men nu måste jag faktiskt städa så c ya later pals




amanda och hennes ena kanin elvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0