gymnasievaal!

Ah som jag skrev i förra inlägget så skuggade jag ju på hotell och restaurang idag, och ah så jag har börjat komma fram till mina gymnasieval, det är ju inte långt kvar nu! Men ah iaf så är det:
1. Reklam och Webb, Plusgymnasiet
2. Hotell och Turism, Agneberg
3. ***VET INTE ÄN***
och ah, att jag bara har två ger mig lite panik. Men kara lite faktiskt, känner ju ingen som kommit in på sitt tredjeval men jag tror det här kommer bli fedt bra. Men nu ska jag duscha och sen blir det att greja med franska presentationen. Hörs kanske senare. och om ni inte hör av mig hör ni säkert av Malin.
jag vill ha sommar nuu!!

- bilden är tagen på Trafalgar square i London <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0