härmar mallan

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu:
trött, sur

Favoritgodis:
chocolate

Är det nåt du absolut inte äter: skolans mat, och curry

Kläder just nu: linne mjukisbyxor

Musik just nu: just a dream - nalle

Vad sa du senast:
vill ha mat

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: framtiden

Sommarplaner:
Jobba, sola, rida, shoppa, festa m.m

Fisk eller badkruka: Badkruka!!

Saft eller alkohol: Saft med alkohol? haha nej skoja men saft :)

Hur många kuddar sover du med:
minst 2, helst fler

Favoritväder:
Soligt och varmt

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: flygplan pilot och mamma som kan skämma bort mig

Spelar du nåt instrument: djembetrumma och ska börja spela gitarr!

Morgon- eller nattmänniska:
morgoooon! älskar att gå upp en ljummen dommar morgon och äta frulle ute!

Sparare eller slösare:
Slörsare som faaaan

Bästa film: massor

Tror på liv på andra planeter:
yes

Kommer du ihåg din första kärlek:
aah :)

Älskar du henne/honom fortfarande:
nej

Har du några homosexuella vänner: har jag säkert, men jag har många bisexuella

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
ja det tror jag, om man verkligen vill

Ser du dig själv som tolerant mot andra:
nej

Ser du på kärleken som ett misstag:
ibland

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
två max tre

Bio eller promenad:
först bio sen promenix!

Är du kittlig:
som fan

Snarkar du? tror inte det

Stjärntecken?
kräfta

Rädd för insekter?
som faan

Äckligaste insekten: spindeel

Största svaghet: jag blir lätt sur. 

Det här är jag bra på:
fota, rida, måla?

Bästa bok?
marian keyes: är det någon där? en oväntat semster, en förtjusande man & sushi för nybörjare typ!

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
typ kunna läsa tankar som faaaan, eller göra dåliga saker ogjort utan att det förändrade framtiden allt för mycke

Vad vill du jobba som?
vet inte riktigt än

Chips, morötter eller godis?
allt samtidigt tack!

Pizza eller hamburgare?
beror på vad jag är sugen pååå

Skriver du dagbok? nope

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
pierca tungan och tatuera ngt någonstans!

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) städat!!

Gungar du på stolen? hela tiden

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
ja, men hade nog inte vågat!

Vilken hand håller du gaffeln i ?
vänster?

Är du rädd för blod?
nej

Saltar du på maten?
bara om det behövs

Gillar du att sjunga?
inte längre, bara typ sitta å sjunga för mig själv typ.

Anser du att du är stark?
som faan, eller inte

Brukar du sola? jaa

Vad gör du om du får hicka? låter extremt konstigt

Röker du? nej!!

Snusar du? nejnej

Använder du knark? yes! eller inte

Kaffe, te eller inget? båda tack!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0