jag tror jag spyr..

Sha sha bloggen. Ah men nä nu sitter jag här nyduschad och fräääsch! Idag har jag ju varit med Malin och fotat vid sotenäs/kungshamn/smögen. Sjukt underbart! Sen lekte vi lite med kamerorna i går också. Självklart ska ni få se lite av resultatet. men om jag ser bilderna någon annan stans så blir det anmälan på dirren, det vet ni ju? jag har ju trotsalt kämpat med dem och då är det inte så trevligt att se dom där dom inte ska vara, right? Men om ni har tillåtelse är det ju koluuugnt! Men iaf nu sitter jag här och mår illa som fan och ska snart fixa naglarna hihihi. Jag och Malin käkade på Simons Wärdhus idag och nu vill båda typ spy. Något som är fel där va? Aja nu ska jag snart städa buren också. Det var väl min dag det! c ya later dude









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0