mitt rum!

Jag ska ju fixa i ordning lite på mitt rum snart! Jag ska få nytt skrivbord, ny skrivbordsstol, fixa min säng och ta bort lite saker. Och så kanske jag får en matta också för jag har ingen just nu. Men här kommer iaf lite bilder på hur det ser ut nu och vad jag ska lägga till och fixa och så.
mitt rum nu, ut olika vinklar
okej, asså jag ska göra så här, jag ska ta bort "ramen" på min säng, ta bort sminkbortdet bakom sängem för det anvnder jag inte. Jag ska flytta den runda spegeln till bredvid bokfyllan och kanske göra den mindre, bokhyllan asså. För jag vill ha den typ hälften så hög. Sen ska jag ju skaffa nytt skrivbord m.m. (bilder kommer) och sen ah vet jag inte riktigt mer. Men ni kommer ju få se när det är klart :D
det nya skrivbordet. Ville ha ett mindre så det här blir perfekt
å så blir det den här stolen eller den nedanför
tror det kommer bli mega bra :D

Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Okej. Vilken sorts nikon har du? :)

2011-01-29 @ 19:42:06
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

okej är den bra? :d

2011-01-29 @ 19:53:23
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0