ohjää, det där va läskigt

haha jag såg att vi (asså jag och malin) hade ett inlägg i utkastet, jag bah vafan har malin skrivit nu utan att lägga upp? Så jag börja läsa det och så , det var inga bilder eller någonting sen så trycker jag på där man ser översikten om allt typ utkast senast skrivna inlägg och så och så ser jag att det är publicerat, å så tänkte jag liksom vafan har jag gjort nu? tänk om malin inte var klar å s kollar jag inlägget så var det bilder och allt, Så jag HOPPAS att det var hon som publicera det typ samtidigt som jag läst klart det. hihihi.
men nu till något viktigare:

jag har huvudvärk och är mega trött, ser suddigt och mina ögon gör ont. Det är inte normalt fast heller inte så konstigt eftersom jag inte sov så mycket i natt...
Men nu ska jag ta något att äta och bänka mig framför TVn. C ya later nerds




jag från i somras som busar med daisy, jag vill ha sommar och långt hår nu. inte för att håret har med saken och göra men ni fattar, jag vill liksom inte ha min extremt skeva lugg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0