så kul!

hejj alla glada människor. Nu har jag nyss kommit hem från stallet. Jag gick dit med becka, och när vi stod och mockade kom det in två killar i stallet, typ 17 år. Dom undrade ifall dom fick komma in och titta. Visst sa vi. Sen undrade dom var alla hästarna va. Jag berätta att dom va te i hagen. Då gick dom ner och bara stod där och kollade. Jag gick ner efter ett tag för jag skulle tvätta tess sår. Jag ropade på henne och hon kom i full fart med hela flocken mot mig. Jag fick visa mig lite så dom inte skulle springa på mig. Sen gick jag framm till tess och tvättade såret. Killarna såg helt chokade ut. - är du inte rädd för dom?! frågade dom. Jag är aldig rädd när jag är med hästar. De jag ville säga med dethär är att jag tycker det är kul när killar går till ett stall frivilligt. MER SÅNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0