shoshim!

hallååå däääär! Idag har inte hänt så mycket, förutom att Malin dissa mig och skolan då. Och att jag gjorde världens fail på gympan då. Annars han det varit en seg tråkig måndag som vanligt! Men hahahah asså gympan då, jo vi körde typ "mattrace". Då har man två tjockmattor och två lag, Varje lag ska så fort som möjligt för över sin matta till andra sidan gympasalen genom att kasta sig på den, och så skulle vi göra det tre och tre typ, och så var vi tre som sprang men jag var lite snabbare än de andra två så precis när jag satt mig på mattan (satt ganska nära kanten) så kastar de två andra sig på den och jag flyger rakt ner på golvet med huvudet först! FAIL säger jag bara. Ah jag skada mig ju inte utan låg bara där och skratta så Linnea fick dra undan mig! Men nu ska jag plugga lite franska och fixa lite på vårat arbete om Saint Tropez! Och om en halvtimma drar jag mig till Uddevalla med mamma för att gå bildbehandlingskurs! Helt underbart! Hoppas ni får en liak trevlig kväll som mig. C ya later superstar
lite random halvdåliga vinter bilder, och de är ju mina. Som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0