SKolan kan ta å skita ner sig

Good afternoon på er mina(våra) kära läsare! Idag drog både jag och Malin hem från skolan för ingen av oss har sovit något i natt och båda mådde tvääääär illa! Men ah vi var ute och fota lite vid skeppsviken igår när det var solnedgång! Mina foton får ni nog se lite senare om jag orkar, jag är fortfarande mega trötter! Men nu måste jag skriva klart min krönika för att sedan göra franska läxan. C ya later dude





här är en annan solnedgång jag fota i höstas, shit va hösten kan vara fin asså. När det väl är sol iaf!

Kommentarer
Postat av: HANNA

Superkul att du är med på dagens blogg :D

2011-01-31 @ 15:28:42
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0