tråkigh

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu:
uttråkad!

Favoritgodis:
frukt!

Är det nåt du absolut inte äter: skolans mat!

Kläder just nu: kavaj linne tights

Musik just nu: i need you now

Vad sa du senast:
DET GÖR SÅ JÄVLA ONT!

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: på sommaren

Sommarplaner:
Jobba, sola, rida, shoppa, festa m.m

Fisk eller badkruka: Badkruka.

Saft eller alkohol: Saft

Hur många kuddar sover du med:
1

Favoritväder:
Soligt och varmt

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: flygplan pilot och någon som sörvar mig :)

Spelar du nåt instrument: ja piano

Morgon- eller nattmänniska:
natt!

Sparare eller slösare:
Slörsare!

Bästa film: Svårt, kan inte välja.

Tror på liv på andra planeter:
ja

Kommer du ihåg din första kärlek:
ja självklart:)

Älskar du henne/honom fortfarande:
nej för de va så längesen. Men vi är bra kompisar

Har du några homosexuella vänner: ehhh ja de tror jag

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
jag hoppas i alla fall

Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Ja absolut

Ser du på kärleken som ett misstag:
 ja.

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
typ två?

Bio eller promenad:
promenad:)

Är du kittlig:
oja

Snarkar du? Nej

Stjärntecken?
lejon

Rädd för insekter?
hehe ja

Äckligaste insekten: larver!

Största svaghet: asså vet inte. hatar att skiljas från folk

Det här är jag bra på:
fota, rida, bry mig

Bästa bok?
vet inte. läser typ inte

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
typ kunna läsa tankar. Eller transportera mig vart jag ville.

Vad vill du jobba som?
ingen aning

Chips, morötter eller godis?
beror på vad jag är sugen på

Pizza eller hamburgare?
pizza

Skriver du dagbok? nej

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
jag vill pierca mig i naveln

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) städat

Gungar du på stolen? Ja om jag har tråkigt

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Nej.

Vilken hand håller du gaffeln i ?
vänster

Är du rädd för blod?
Nej inte rädd

Saltar du på maten?
nej

Gillar du att sjunga?
Japp. jag går i musik klass

Anser du att du är stark?
ja

Brukar du sola? Jadå på sommaren

Vad gör du om du får hicka? hickar

Röker du? fy fan!

Snusar du? Nej

Använder du knark? nej!

Kaffe, te eller inget? älskar te. Kaffe är gott med mjölk och typ choklad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0