coca cola och blåbärs te!

Men tjenare folks! Har precis kommit hem från skolan då, sitter och väntar på att mamma ska göra blåbars te till mig (a) Aldrig smakat det faktiskt :O Hoppas det är gott för mamma köpte två förpackningar! :)
idag har det väl inte hänt så jätte mycket heller, typ bestämt klasströjor oså. Hade styrka på gympan oxå men alla fuskade hela tiden, så fort läraren kollade bort så rörde vi oss inte .. Men ah nu ska jag plugga so och träna på en sång jag ska sjunga i morgon för att söka ett stipendie på svarta örn, tror inte jag kommer få det men man kan ju alltid försöka. Men dm som jag är sitter jag och dricker cola vilket man inte ska göra om man ska sjunga! det mjölk och choklad är typ det värsta man kan dricka/äta innan man ska sjunga :o Men ah ni får ha det gött så hörs vi säkert senare!
favorit i repris, diggar bilden starkt asså! vet inte varför :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0