:D:D:D:D

hemma från stallet och har duschat och så nu. Asså jäävlar vad bra det gick idag! Hon gick om en klocka! FAst hon var lite springig i början men sista gången vi hoppade banan gick det såå bra! Är så himla nöjd! Men jag har upptäckt att min kondis inte är som den borde.. Ska ta och börja springa lite när snön försvinner. Har inget direkt intresse av att gymma verkligen inget intresse av att lägag pengar på det för det är såå mycket skönare att sticka ut och springa lite i skogen! Becca <3 Skogen asså. Eller inte direkt kanske, är ju sjukt rädd för spindal och fästingar oså. 
Men nu har jag iaf anmält mig till tävlingen som är nästa söndag på TFRK! Någon mer som ska dit? :) 
Ah det var väl typ det, vi hörs i morgon! :D
det fick bli en söt bild på mig och vinni, för ni har sett så många bilder på sitana nu :D

Kommentarer
Postat av: frejy

:D

2011-03-10 @ 22:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0