förberedelser för söndag!

Idag har jag mest förberret för söndag, för jag hinner inte på varken fredag eller lördag! Det har varit ganska mys åndå, bara tagit dte lugnt och letat fram allt, fixat och donat. Och så var jag ju på möte och då fick vi reda på att vi ska ha LJRK-schabraken, dom är jättefula :( Men ah allt för att visa vilken underbar klubb vi kommer ifrån hahah! Så nu har jag putsat tränset och stövlarna, skrubbat benskydden så att de är rena, fina och blåa! De var mer gråa förut ahahha.. Så det enda som jag behöver göra på lördag kväll är att fixa hästem, putsa sadeln + martingalen och släppa hästen i mangegen så hon blir av med lite överskottsenergi! :)
Men nu ska jag packa det sista av mina grejor och ska jag plugga lite till! 
Vi höres nog i morgon, men ganska sent för jag ska på intagningtest för dans på sinclair typ. Har det som tredjeval men ah :) pussen



shiny boots med överdrivet mycket läderbalsam, har torkat bort det nu :thumbup:

och vad kan det här vara...?

ett träns! nyputsat och fint hoho..

nytvättade benskydd, can u c the difference? :o

scharbrak som inte passar ett dugg till benskydden ahahha...

häst & ryttare! We are ready to go! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0