fuck blogg.se..

Kunde inte logga in på blogg.se förut. Blev lite arg då faktiskt :( 
Men idag så har vi haft nationella prov I fysik, ingen aning om hur det gick på det vanliga provet men på labbplaneringen gick det jätte bra tror jag! Sen hade vi engelska och då gjorde vi seriöst ingenting, satt i mediateket bara. Och efter det hade vi musikalträning, det gick rätt bra faktiskt, börjar verkligen bli en musikal nu! Och sen stack jag och Malin hem, käkade, bytte om och drog till stallet! "Min" lilla ponny gick så sjukt bra idag! Riktigt nöjd även fats jag hade ont i rumpan hahah. Kunde typ inte sitta ner .. :( Men i morgon är vi lediga och då ska jag bara ta det lugnt, plugga och typ jogga och lite sånt gött bara! Hohoho ! :)

På lördag ska jag släppa Sitana i manegen så att hon blir av med lite energi tills på söndag så att hon inte blir helt galen! Så jag tar med Kameran och filmar lite och tar kort och så, och så kanske jag och malin videobloggar från stallet! Men ah nu ska jag mysa lite med mig själv så hörs vi i morgon!

hahaha någon har tråkigt eller? ah men nu blir det lite solsidan på tv4play och sen soova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0