Gal1 läs ni kommer skratta!

Hejj nu är man hemma från ett gal1 läger. Tänkte berätta lite roliga grejer som har hänt:


Badat is vak
Jag kan börja med att berätta att jag har badat i en is vak. Jag har aldrig gjort de förut och jag trodde aldrig att jag skulle göra de heller. Det va as gött. Kändes faktiskt inte så kallt även fast de va 2 dm lager med is på sjön. Rekomenderar faktiskt att man ska prova de.


Prästen mular mig
Sen igår när jag va inne i huset så kom prästen och började jaga mig och sen bärde han ut mig i snön. Jag hade varken skor eller jacka, bara t-shirt. sen slängde han mig i snön och kastade massa snö på mig. Jag bestämmde mig för att hämnas så när vi skulle ha utelekar så kastade jag snö på honom och då kastade han självklart tillbaka. Han träffade mig i huvet och då blev jag så arg att jag tryckte upp massa snö i näsan på ha XD


Våldsamma lekar
På kvällen så hade vi lekar. Och när vi körde blinkleken, ska bara dra våra regler snabbt: när tjejerna ska springa så får killarna bara hålla fast på axlarna men när killarna ska springa så får tjejerna slita sönder kläder, dra i hår, rivas m.m. det va killarna som skulle springa jag fick en kille framför mig som alltid lyckades smita från tjejerna, men när han skulle springa ifrån mig så tog jag tag i hans hår. Han började gå iväg och kom typ halvvägs men så tog jag ett hårt tag i han hår och drog tillbaka honom. OMG va alla skrattade (han med)
jag har haft grymmt roligt helt enkelt :D

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Var med och tävla om en länkning i dagens trailer eller dagens låt, dubbelt så stor chans att vinna en länkning om du är med i båda :) Mer info på bloggen :)

2011-03-13 @ 17:11:44
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0