haha rolig dag...

hejj hejj. idag så har det inte hänt något kul i skolan alls (bara så alla vet) men på teorilektionen så kollade vi som sagt på film och de va så sjukt kul. Haha vi sitter typ och mobbar oss själva xd aja men sen så blev det bestämt att jag också skulle åka och tävla på trfk med becca, fast jag ska ha Timon då. SÅÅÅÅ KUL! Imorgon ska jag på begravning:/ hoppas jag inte får typ gråt attack för jag har ingen vatten fast mascara. nej men det är faktisk jätte hemskt. Han som har dött va bara 45 år :( aja orkar inte skriva om det. Men ni får ha det bäst alla söta bloggläsare!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskade syster <3

2011-03-03 @ 10:42:02
URL: http://hannnapannnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0