imorgon blir de mässa! :D

hejj :) nu har jag varit och kollat på isshown. Riktigt bra! Saknar det jätte mycket! För er som inte visste så har jag åkt konståkning i typ 7 år men slutade när det tog förmycket av min tid, plus att jag hade hästarna också. Jag tävlade några gånger. Kom trea i min första tävling. Jag klarade dom två grund testerna och skulle precis få börja tävla med eget program men jag hade inte tiden att träna så mycket som det behövdes. Jag måste säga att UKF verkligen sattsar på sina åkare. Alla har all chans att utveklas och de har så grymt mycket duktiga åkare. Här kommer lite bilder som jag tog idag:

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad fint det ser ut :') Jag saknar det!

Men mest av allt saknar jag dig älskade syster <3333

2011-03-26 @ 20:14:15
URL: http://hannnapannnas.blogg.se/
Postat av: Hanna

JAA! :D Bara två veckor kvar. iiiih! :D :D <333

2011-03-27 @ 10:25:12
URL: http://hannnapannnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0