It hurts with every heartbeat

Sitter och lyssnar på robyn, dricker te och chillar. Det är fruktansvärt kallt i mitt rum nu :( Eller ah för mig är det kallt, men jag tycker att det är akllt om det är under 23 grader typ hahah.. Men ah sitter och "taggar" inför badhuset imorrn, jag gillar inte att bada, och jag gillar inte att visa mig i bikini! Dessutom är det kallt i bassängen och jätte äckligt. Men ah var ju inte med förre veckan så det är bara att gilla läget! Slutar ju faktiskt efter badet så då ska jag dra på stan med Annie och Johanna tror jag :D Men ah nu ska jag faktiskt fortsätta med det jag gör, ingenting asså och packa för badhuset då :) C ya



saknar det långa håret och den långa luggen...... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0