rubrik

Haha rubriken är ju inte den bästa kanske men jag orkar inte hålla på och komma på rubriker hela tiden.. Igår så pluggade jag och städade lite sen stack jag till Utby och sov hos en vän haha. Det var kul förutom att jag inte sov så mycket i natt heller :( Så jag somnade på bussen typ 236543324876 gånger.. Direkt när jag kom hem bytte jag om till mjukis kläder och gick och sov i en timma ungefär. Det var riktigt skönt! Men nu är Min kära Johanna Swartswe här och det är riktigt mysigt för hon har inet sovit hos mig på typ ett och ett halvt år! Så nu ska jag vara lite social med henne så hörs i morgon! ;p
Just det, mamma pröva att lasta Sitana på lastbilen idag och hon gick jätte lätt på med en hink med lite havre! Känns jätte bra! :) Är jätte taggad för tävlingen på tfrk nu, det är  ju bara en clear round men vi har ju aldrig tävlat ute förut! Är det någon mer som ska dit på söndag? :D



eftersom inlägget mest handlar om johanna och hästar fick det bli en bild på johanna när hon rider, och ah hon rider ju inte egentligen därför har hon stövlar och bilden är 2 år gammal! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0