SKOLAN!

Sitter i skolan och har so nu, eller ah vi slutar om 10 minuter så jag orkar inte jobba mer för det har faktiskt gått helt okej bra idag! :thumbup:
Bara en lektion kvar nu också, träslöjd.  Det är fruktansvärt tråkigt och jag får bara ont i huvudet av alla ljud -.- Sen tar jag tåget hem och vad väntar där? Jo massor med so, franska och engelskaplugg! Men aja, bara att leva med. Halva veckan har ju faktiskt gått i morgon :)
haha just det, min mobil lagga sönder igår! Det är glapp där man sätter i hörlurarna och laddaren och den startar om sig själv hela tiden.. Så nu har jag mammas gamla telefon... Men vi höres sen när jag kommit hem från skolan! C ya



min tillfälliga telefon -.- känns ovant med knappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0