so, no, stan, dans och bussen gem

Shaaa, vad jag gjort idag ser ni ju på rubriken! Och allt gick faktiskt rakt åt helvetet! Eller ah so:n funka väl, no:n gjorde vi typ inget på och sen gick jag, Linnea och Malin till stan och satte upp lappar om musikalen på stan. Fast det gick ju inte dåligt direkt hahaha. Sen blev det mat på donken! Hahha jag trodde att de skulle vara en snabbmatskedja? Men nej inte dte, gick hur segt som helst! Efter det drog jag ju till Sinclair och dansa och shiit a dålig jag var jämfört med alla andra! Har ju inte dansat på 3 år och det märktes! Men kul var det iaf! Sen blev det ju bara bussen hem. Och jag måste ju bara säga att jag inte blev så glad när det låg ett tunt lager snö på marken i morse :( Men ah den är ju borta nu! Men nu ska jag inte tråka ut er mer med mina långa inlägg! Men vi hörs nog i kväll för jag ska bara stanna hemma och ta det lugnt idag och soova för det behöver jag verkligen ! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0