tfrk !

Va på TRollhättan och tävlade idag och det gick huuur bra som helst! Det var ju både min och SItanas första tävling utanför klubben och hon uppförde sig gallant! Försökte kicka mot en häst en gång och det var för att den svängde in precis bakom hennes rumpa! Det var lite idiotiskt eftersom hon hade röd rosett i svansen.. Men annars gick det sjutk bra! Första klassen var 60 cm och hon gick mega bra på både framridningen och på banan, drog lite mycket på banan bara! Sen på 70 cm så galoppera jag henne en del på framridningen för att göra henne lite tröttare så att hon inte skulel springa lika mycket på banan sen men tydligen tagga jag henne bara för hon gjorde världens bocksprång efter det lilla hindret som låg på typ 20 cm så jag flög av... Men sen inne på banan gick det bra där med, fast hon sprang ännu snababre och bockade så jag var tvungen att lägga en volt så fick 4 fel men det gör verkligen ingenting! Var ju bara en träningstävling och jag är jätte nöjd! Fick ju faktiskt en clear roundrosett som minne :D Mamma fota lite men bilderna blev inte alls bra men en film från 60 kommer upp sen, men hon glömde filma 70 :(

Men ah antagligen hörs vi inte så mycket i veckan för jag har musikal hela veckan så kommer typ inte hinna blogga :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0