tooorp dårååå

HAhah hej igen! Somnade efter jag skrev det förra inlägget, så ah jag sov en stund sen vaknade jag och typ låg och blunda. Asså jag somnade på golvet framför kaminen, så varmt och gott där! Och när jag låg och blundade så märker jag hur min syster kommer och kollar på mig så jag öppnade ögonen och sa att jag var vaken. Så hon frågade om jag ville dra till torp och det ville jag. Så jag bytte kläder och slängde i mig lite mat sen drog vi! Jag köpte bara ett par byxor och amanda köpte byxor, tröja, linne och nagellack! :)

I morgon är det musikalträning och sen hinner jag och Malin bara dra hem och käka typ innan vi drar till stallet och släpper hästarna lite i manegen coh sen fixar dem oså. Men jag drar med mig kameran och fotar och filmar lite! Men kommer nog inte hinna blogga förens på söndag em! :(


¨
de här haremsbyxorna blev det! SJukt sköna och kostade bara 99 kr! Dessutom fanns det bara två par kvar, ett par i storlek 42 och ett par i min storlek! :D

Kommentarer
Postat av: Henningfredrikke

Merci for all the wonderful writings

2011-05-30 @ 10:09:36
URL: http://henningfredrikke.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0