träna in my ♥

träntat nu med min lilla Viktoria<3 Riktigt gött faktiskt! Idag har jag verkligen varit riktigt trött, vi har lixom inte haft någon helg? men men så är det när man går i musikklass :/ Imorgon är det dags för musikal igen :) tagga! nu sitter jag här och käkar frukt. Mums mums :) Vi bestämde förresten hur våra 9an tröjor ska se ut idag, på framsidan ska de stå "sanerligen säger jag dig, jag har fått nog" (intärnskämt) och på baksidan ska de vara en kvinnosymbol med allas namn i. Jag ska ha en rosa tröja ;). Kommer bli as najs;) aja ska ta lite å äte och sen blir det sova för jag är as trött.
denna symbolen'


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack! Köpte den på Gina förra året :)



Saknar dig älskade du! <3333

2011-03-22 @ 22:20:31
URL: http://hannnapannnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0